Nebojme sa influencerov v marketingu. Kto sú a ako ich osloviť?
Influenceri využívajú podniky pre stratégiu digitálneho marketingu, a vyjadrujú sa v dobrom o produktoch alebo službách. Influenceri však nie sú to isté ako známe a slávne osobnosti. 15Jedná sa o osoby, ktoré získali v určitej oblasti veľký vplyv. [caption id="attachment_40" align="aligncenter" width="900"] Nebojme sa influencerov v marketingu. Kto sú a ako ich osloviť? (Foto: unsplash.com)[/caption] Influenceri s veľkým dosahom majú veľký počet sledovateľov na rôznych kanáloch, veľkú sledovanosť ich príspevkov, dojmov či názorov. Ide o heterogénnu skupinu ľudí, pretože sa venujú rôznym oblastiam bežného života. Pôsobia v oblasti športu a zdravého životného štýlu alebo sú odborníkmi pre počítačové hry, výber je rôznorodý a aj u nás pomerne veľký. Stačí, že prezentujú zaujímavo svoje vedomosti o podnikaní v akejkoľvek oblasti. Tieto osoby môžete vyhľadať na sociálnych sieťach, jednoducho ich oslovte. Najčastejšie sa delia na tieto skupiny: • Bloggeri píšu…