Vyvarujte sa chýb! Poradíme, ako si spraviť prieskum trhu
Najprv si stanovte, čo konkrétne potrebujete zistiť o trhu. Ak ste podnik zväčša potrebujete poznať vašu konkurenciu, jej ponuku a cenu, za akú ponúkajú produkty. Rovnako potrebujete poznať svojho zákazníka, a jeho preferencie. Ak si správne zvolíte kľúčové premenné, viete správne odhadnúť trendy. [caption id="attachment_37" align="aligncenter" width="900"] Vyvarujte sa chýb! Poradíme, ako si spraviť prieskum trhu (Foto: unsplash.com)[/caption] Ako si spraviť prieskum trhu Pri plánovaní prieskumu trhu nezabudnite ani na financovanie tohto prieskumu. Prieskum sa dá realizovať aj zdarma, ak Vám postačia verejne dostupné informácie. Zvoľte si správne metódy a časový plán výskumu a kontroly údajov. Cieľom prieskumu je vyhodnotenie, analýza prognóza. Na základe výsledkov môžete robiť rozhodnutia o vstupe na trh. Nebojte sa osloviť odborníkov na financie, na SEO služby a iné. Druhotné zisťovanie z dostupných údajov Medzi najlacnejšie a najviac prístupné metódy výskumu trhu patrí druhotné…